ОГЛЯД СУДОВОЇ ПРАКТИКИ. Оскарження дій та рішень податківців
Податкові повідомлення-рішення, податкові вимоги або інші документи, адресовані контролюючим органом платнику податків, мають бути:
- складені у письмовій формі;
- підписані відповідним чином;
- завірені печаткою контролюючого органу, у випадках, передбачених законодавством.
Документи вважають врученими, якщо вони: надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).
Якщо платник податків у порядку та у строки, визначені статтею 66 Податкового кодексу України, повідомив контролюючий орган про зміну податкової адреси, він на період з дня державної реєстрації зміни податкової адреси до дня внесення змін до його облікових даних звільнений від виконання вимог документів.
Документ вважають врученим у день, що визначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення у разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ через:
- відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків;
- їх відмову прийняти документ;
- незнаходження фактичного місця розташування платника податків.