Ліквідація підприємства: чи спише ДФС заборгованість з податків

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Ліквідація ТОВ за рішенням засновників: алгоритм дій

Ліквідаційна комісія зобов’язана повідомляти контролюючі органи про ліквідацію або реорганізацію підприємства, протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.

Адже ліквідація підприємства не означає однозначного «зникнення» заборгованості за несплаченими податками, зборами та платежами.

У повідомленні слід зазначати строк заявлення кредиторами своїх вимог. Такий строк визначений законодавством і має становити не менше двох місяців і не більше шести.

Якщо ліквідаційна комісія (ліквідатор) ухиляється від такого обов’язку, аби не сплачувати заборгованість за податками, контролюючий орган звертається до суду з позовом до ліквідаційної комісії. Орган ДФС має для цього один місяць з моменту, коли він дізнався (або мав дізнатися) про таке ухилення. За рішенням суду кредиторські вимоги задовольняють, зазвичай — за рахунок майна, що залишилось після ліквідації боржника.

За матеріалами ОВПП ДФС

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
51

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18784

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
422

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді