Ліквідація підприємства: чи спише ДФС заборгованість з податків

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Ліквідація ТОВ за рішенням засновників: алгоритм дій

Ліквідаційна комісія зобов’язана повідомляти контролюючі органи про ліквідацію або реорганізацію підприємства, протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.

Адже ліквідація підприємства не означає однозначного «зникнення» заборгованості за несплаченими податками, зборами та платежами.

У повідомленні слід зазначати строк заявлення кредиторами своїх вимог. Такий строк визначений законодавством і має становити не менше двох місяців і не більше шести.

Якщо ліквідаційна комісія (ліквідатор) ухиляється від такого обов’язку, аби не сплачувати заборгованість за податками, контролюючий орган звертається до суду з позовом до ліквідаційної комісії. Орган ДФС має для цього один місяць з моменту, коли він дізнався (або мав дізнатися) про таке ухилення. За рішенням суду кредиторські вимоги задовольняють, зазвичай — за рахунок майна, що залишилось після ліквідації боржника.

За матеріалами ОВПП ДФС

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація розрахунків з дебіторами та кредиторами

Мабуть, інвентаризація розрахунків є найважливішим етапом проведення річної інвентаризації. Адже потрібно визначити не лише, скільки винні тобі, а й скільки винен ти сам. Для цього доведеться звірити з контрагентами розрахунки, скласти акт інвентаризації та прийняти рішення про списання деяких боргів. Розглянемо основні аспекти проведення такої інвентаризації.
14705

Довідка про доходи: як видати працівнику

Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації
340917

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді