Чи обов’язково вести Журнал реєстрації листків непрацездатності

Що перевіряє Фонд соцстрахування

Чинне законодавство не вимагає від страхувальників обов’язково вести Журнал реєстрації листків непрацездатності.

Утім, з позиції ФСС, роботодавцям із великою кількістю працівникі все ж доцільно вести такий журнал. Так зможете мінімізувати конфліктні ситуації щодо:

  • строку надання листка непрацездатності застрахованою особою до підприємства (фіксація дати надання застрахованою особою листка непрацездатності);
  • строку передачі листка непрацездатності на розгляд до комісії із соціального страхування підприємства та нарахування матеріального забезпечення бухгалтерією підприємства;
  • втрати листка непрацездатності підприємством тощо.

Строк зберігання журналу реєстрації листків непрацездатності — три роки (ст. 739 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5).

Лист ФСС від 11.07.2019 № 1419-11-1


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Виплати на дитину

Соціальна допомога на дітей – це виплати, які отримують батьки, опікуни, піклувальники та й самі діти. До них належить і виплати при народженні дитини, допомога багатодітним сім’ям, державні аліменти, допомога матерям-одиначкам, грошові виплати дітям-сиротам, допомога дітям з інвалідністю. Про виплати на дітей 2024 розповімо у статті
529798

Перевірки ФСС за новим порядком

У жовтні 2020 порядок проведення перевірок ФСС зазнав змін. Про новий порядок проведення перевірок ФСС, ймовірність включення до плану перевірок та позапланової перевірки ФСС, підготовку до перевірки , ризикові елементи листка непрацездатності та штрафи після перевірки соцстраху — розповімо у огляді.
5028

Страхування працівника коштом підприємства

Підприємство оплатило послугу страхування за договором добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами під час здійснення професійної діяльності за свого працівника. Чи виникатиме обов’язок сплати ПДФО і військового збору?
2578

Наказ про створення комісії із соціального страхування

Комісія з соціального страхування на підприємстві — формальність. Але якщо не впровадите її, можете добряче постраждати при перевірці. Щоб уникнути цього, скачайте зразок наказу про створення комісії із соціального страхування, а також покроковий алгоритм створення комісії.
68826

Новий порядок фінансування з Фонду соцстраху: що зміниться

Фонд соціального страхування (далі — Фонд) затвердив новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України (постанова Фонду від 19.07.2018 № 12; далі — Порядок № 12). Він почне працювати із 1 жовтня 2018 року. До цього продовжує діяти порядок, затверджений ФСС з тимчасової втрати працездатності постановою від 22.12.2010 № 26. З’ясуємо, які зміни сталися у порядку фінансування.
1793

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді