Ці зміни вже діють!
За словами Міністра Уряду Дмитра Дубілета, згідно з законом великі компанії зобов’язані мати спеціальних співробітників, які ведуть облік військовозобов’язаних. Вони перебувають у постійній кореспонденції з військкоматами по всій країні, повідомляючи їх про будь-яку зміну статусу своїх співробітників. Але вся інформація, яку військкомати вимагають у бізнесу, у держави вже є.

Дмитро Дубілет зазначив, що незабаром ми зможемо домогтися того, що військкомати не мучитимуть бізнес цими запитами. Єдине, де взаємодію військкоматів і бізнесу можна залишити — це питання бронювання (там теж є проблеми) і, можливо, якихось навчань. Маємо максимально спростити — військкомати, трудові книжки, лікарняні тощо.
За інформацією з особистої сторінки у мережі Facebook Дмитра Дубілета
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 25.07.2025 розмір облікової ставки НБУ залишився на рівні 15,5% річних
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Роботодавці часто стикаються з перевірками ТЦК. Однак які порушення можуть коштувати підприємству десятки тисяч гривень? Як уникнути штрафів? У статті розбираємо, хто несе відповідальність, коли можливі перевірки без попередження та чи підсумовують штрафи за кожне порушення
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу