В трудових відносин працівник отримав інвалідність: як це вплине на розрахунок квоти

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Як уникнути криміналу через чорну зарплату: 3 ТОП-ПОРАДИ

Для роботодавців інвалідна квота — 4% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік. А якщо у роботодавця працює від 8 до 25 осіб — у кількості одного робочого місця (ч. 1 ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» від 21.03.1991 № 875-XII).

В трудових відносин працівник отримав інвалідність: як це вплине на розрахунок квоти

Фонд соцзахисту інвалідів у своєму листі від 02.10.2019 № 02/19-673/05-02 вказав, що датою зарахування особи, яка отримала інвалідність, до виконання роботодавцем нормативу робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю, є дата подання працівником документа, що підтверджує інвалідність.

А ось спеціалісти Мінсоцполітики іншої думки. Вони вважають, якщо працівник отримав інвалідність, перебуваючи у трудових відносинах із роботодавцем, то виконання нормативу робочих місць для їх працевлаштування зараховують роботодавцю із дати встановлення працівнику інвалідності. А якщо особа з інвалідністю працевлаштовується — з першого дня його працевлаштування.

Тобто, якщо інвалідність встановлена, наприклад, 09.03.2019, а документи працівник подав у серпні, то такого працівника потрібно враховувати у середньооблікові чисельності штатних працівників осіб з інвалідністю з 09.03.2019.

Лист Мінсоцполітики від 17.10.2019 № 17976/0/2-19/29


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Звіт про відповідність резидента Дія Сіті: як заповнити і коли подати

1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
42

Як відобразити в обліку та оподаткувати спецодяг

Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
65195

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
275279

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311319

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді