Як заповнити уточненку з плати за землю на зменшення податкового зобов’язання за березень 2020 року

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

За березень 2020 року не нараховують та не сплачують плату за землю за земельні ділянки, що перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, та які вони використовують у господарській діяльності.

Щоб зменшити податкове зобов’язання із сплати плати за землю за березень 2020 платники, які подали декларацію, мають подати уточнюючу декларацію.

У формі декларації передбачені:

  • розділ І «Розрахунок суми земельного податку» у разі наявності в декларації відмітки «Земельний податок»;
  • розділ ІІ «Розрахунок суми орендної плати» у разі наявності відмітки «Орендна плата».

Як заповнити уточненку з плати за землю на зменшення податкового зобов’язання за березень 2020 року

В уточнюючій декларації для зменшення податкового зобов’язання з земельного податку за березень 2020 показники колонок 1–13 розділу І «Розрахунок суми земельного податку» мають відповідати даним раніше поданої декларації за 2020 рік. У колонках 14-17 уточнюючої декларації зазначаєте:

  • у колонці 14 «код пільги» — 18010593, згідно з довідником № 98/2 інших податкових пільг станом на 02.04.2020;
  • у колонці 15 «розмір пільги» — 100;
  • у колонці 16 «сума пільги» — суму податкового зобов’язання із земельного податку за березень 2020 року, яка була задекларована в декларації за 2020 рік;
  • у колонці 17 «Річна сума земельного податку (до сплати)» — різницю між показниками колонок 13 та 16 (к. 13 «–» к. 16).

В уточнюючій декларації для зменшення податкового зобов’язання з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності (далі — орендна плата) за березень 2020 показники колонок 1-11 розділу ІІ «Розрахунок суми орендної плати» мають відповідати даним раніше поданої декларації за 2020 рік.А у колонці 12 «Річна сума орендної плати» — відображаєте річну суму орендної плати, зменшену на суму податкового зобов’язання за березень 2020 року, якупоказали в декларації за 2020 рік.

При цьому, код пільги 18010593 (щодо орендної плати за земельні ділянки за березень 2020 року) в уточнюючій декларації з позначкою «Орендна плата» не зазначаєте.

За інформацією ГУ ДПС у Київській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Туристичний збір в Україні: за якими правилами сплачувати

За якою ставкою справляти туристичний збір 2026, чи подавати декларацію, якщо діяльність не проводилася, які документи підтверджують звільнення від сплати туристичного збору, чи може туристичний збір сплатити туроператор, як бути з туристичним збором платнику єдиного податку — в огляді
71251

Податкова декларація з транспортного податку 2026

Придбали вартісний автомобіль класу «люкс»? Тоді готуйтеся подавати декларацію з транспортного податку. Хто подає, який граничний термін подання податкової декларації з транспортного податку у 2026 році, як заповнити декларацію — розповість експерт
25049

Орендна плата фізособам: оподаткування та звітність

Вимоги до договору оренди земельної ділянки. Розмір орендної плати. Податкові наслідки виплати орендної плати. Приклади розрахунку суми орендної плати до виплати орендодавцеві та суми податків. Заповнення Додатка 4ДФ Податкового розрахунку у разі виплати орендної плати
41744

Земельний сервітут: чи реєструвати договір та як оподатковувати

Підприємство уклало сервітут із Державним науково-дослідним інститутом. На виконання умов цього договору сторони підписали акт приймання-передачі об’єкта сервітуту. Як підприємству, користувачу сервітутом, відображати щомісячну оплату (затрати) за таким договором?
23691

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді