Для початку зверніться безпосередньо до банку, адже деякі питання чи випадки порушення прав можна легко вирішити на цьому рівні. Якщо банк не реагує навіть після оскарження, варто звертатися до Нацбанку.
Найбезпечніші канали звернення до НБУ — електронна пошта та «гаряча» лінія:
- надішліть звернення на електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну форму. Найближчим часом з’явиться можливість подати звернення відразу на вебсайті НБУ;
- зателефонуйте за номером 0 800 505 240, дзвінки безкоштовні. Якщо ви телефонуєте в неробочий час або всі оператори зайняті, залиште ваш номер телефону на автовідповідач, щоб фахівець Нацбанку міг з вами зв'язатися пізніше;
- надішліть лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
Потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти. У зверненні вкажіть ваше прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання та електронну пошту. Розкажіть суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого рішення НБУ.
Які звернення НБУ не розглядає?
НБУ не розглядає анонімні зверненням без імені автора та зазначення місця його проживання. Питання поза компетенцією НБУ ми пересилаємо до відповідального державного органу та обов’язково повідомляємо про це людину. Якщо громадянин не вказав достатньо інформації, ми повертаємо звернення та просимо уточнити дані. Також не розглядаємо повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішено.
Відповідь на письмове звернення надається не пізніше 30 днів.
Але, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, то відповідь надається впродовж 15 днів. У іншому разі НБУ може продовжити строк розгляду, обов’язково повідомивши про це скаржника. Загальний строк вирішення питань не може перевищувати 45 днів.