Законом України від 16.01.2020 року № 466-ІХ внесено зміни, якими вдосконалено функціонування Електронного кабінету (далі — Е-кабінет).

Так, зокрема, зазнала змін стаття 42 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) в частині подачі електронної податкової звітності, роботі платника через Електронний кабінет, а саме:
- розширено перелік документів, які може отримати платник за допомогою Е-кабінету — повідомлення про відмову у прийнятті його декларації, деякі документи за результатами перевірок, ІПК тощо;
- уточнено порядок доставки документа в електронній формі до платника через Е-кабінет;
- платникам надано можливість подавати в електронному вигляді повідомлення (з документальним підтвердженням фактів) для виправлення неточної, неповної або застарілої інформації про себе, доступ до якої надають йому через Е-кабінет;
- врегульовано організаційні процеси, пов’язані зформуванням та прийманням звітності,поданої в електронній формі.
Зверніть увагу, Законом № 466 також внесено ряд змін до статті 46 ПК. Зокрема, розрахунки (у тому числі розрахунок частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку), які подають до податкової відповідно до іншого законодавства, прирівняні до податкової декларації.
У новій редакції викладено і пункт 46.2 ПК, який визначає правила подання платниками податку на прибуток річної та квартальної фінзвітності.
За інформацією ГУ ДПС у м. Києві
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП