З 29.05.2020 користувачів, які мають чинні кваліфіковані сертифікати електронного підпису від «АЦСК органів юстиції України», безперервно та без додаткових витрат буде обслуговувати ДП Дія, яке отримало статус кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Електронний підпис дає змогу проходити ідентифікацію та отримувати різноманітні послуги онлайн, оскільки особисті ключі та кваліфіковані сертифікати відкритих ключів сумісні з понад 100 інформаційними системами.
Щоб отримати електронний підпис у ДП Дія, необхідно придбати сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг, розташованих в різних містах України.
Якщо ж термін вашого сертифіката закінчується, можна оновити сертифікат онлайн без необхідності додаткового відвідування представництва надавача.
Оновлення сертифіката здійснюється у 4 простих кроки, протягом яких потрібно:
- зчитати діючий (попередній) особистий ключ;
- сплатити оновлення сертифіката онлайн з особистої банківської картки (150 грн);
- накласти електронний підпис на Заяву про реєстрацію нового сертифіката;
- згенерувати новий особистий ключ.
У разі створення особистого ключа на захищеному носієві (Алмаз-1К, Кристал-1, SecureToken-337 тощо), попередній ключ знищується автоматично. У разі використання звичайного з’ємного носія (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), новий особистий ключ автоматично буде збережено до папки «Завантаження» браузера. Перенесіть його на з’ємний носій. Попередній ключ стає недійсним.