При звільненні працівника виявили переплату ПДФО: як її повернути

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Чи можна повернути ПДФО та як відобразити в Податковому розрахунку за ф. 1ДФ (далі — ф. № 1ДФ) суму переплати податку при припиненні трудових відносин з працівником? При цьому сума переплати перевищує суму податкового зобов’язання, яка виникла за результатами остаточного розрахунку.

При звільненні працівника виявили переплату ПДФО: як її повернути

Якщо внаслідок остаточного розрахунку виникає переплата з ПДФО, то на її суму податковий агент зменшує суму нарахованого податкового зобов’язання платника податку за місяць такого остаточного розрахунку та відображає у ф. № 1ДФ. Відповідно, на суму переплати зменшують зобов’язання податкового агента по сплаті ПДФО в бюджет у податковому періоді (місяці) остаточного розрахунку.

У разі перевищення суми переплати, яка виникла за результатами остаточного розрахунку, над сумою податкового зобов’язання платника податку, Податковим кодексом України не передбачено повернення суми такого перевищення. Крім випадків, коли переплата виникла у результаті допущення податковим агентом помилки при нарахуванні (утриманні) ПДФО за будь який період (місяць) звітного року.

ЗІР, категорія 103.25

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як виправити помилки в декларації про доходи: приклади

Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
4754

Податкова соціальна пільга 2026: розмір, отримання, застосування

Зміна прожиткового мінімуму на початку року оновлює й податкові соціальні пільги (ПСП). Яким є розмір податкової соціальної пільги у 2026 році, коли вона нараховується, «дитячі» ПСП, документи для отримання пільги, приклади застосування ПСП, її особливості у одиноких матерів, працюючих студентів, «афганців», «чорнобильців», «АТОвців», пенсіонерів, осіб з інвалідністю — у консультації
393036

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді