В день звільнення працівник відсутній на роботі: що робити з трудовою книжкоюм

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Якщо працівник відсутній на роботі в день звільнення, то у цей день надсилаєте працівникові поштове повідомлення із вказівкою про необхідність отримати трудову книжку.

Бажано надсилати таке повідомлення рекомендованим листом «з повідомленням» роботодавця про отримання листа працівником. Тоді у разі виникнення трудового спору, у вас буде додатковий доказ щодо відсутності вашої вини у затримці видачі працівнику трудової книжки.

В день звільнення працівник відсутній на роботі: що робити з трудовою книжкою

Лише за письмової згоди працівника можете переслати трудову книжку поштою.

Якщо письмової згоди не отримано, трудову книжку зберігаєте протягом двох років окремо від інших трудових книжок працівників, які перебувають на роботі. Після цього строку не затребувану трудову книжку зберігаєте в архіві протягом 50 років. А по закінченні зазначеного строку її можна знищити.

За інформацією Держпраці Кіровоградській області

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image43

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
224

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204239

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24867

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
100

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді