З вересня запрацюють нові вимоги до реклами та вебсайтів банків

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

12 НОМЕР ЖУРНАЛУ «ГОЛОВБУХ»СКАЧАТИ БЕЗПЛАТНО

З 1 вересня у рекламі та на вебсайтах банків має з’явитися повна та достовірна інформація про послуги — депозити та кредити для громадян на вебсайті в єдиному уніфікованому форматі.

Насамперед банки зобов’язані вказувати реальну річну ставку за кредитом, наявність додаткових послуг (наприклад, страхової компанії, державного реєстратора, нотаріуса, оцінювача) та їх вартість для клієнта, строк послуги, орієнтовну загальну вартість кредиту, періодичність погашення кредиту, попередження про можливі наслідки у випадку прострочення виплат за кредитом, умови дострокового зняття грошей із депозиту та інші.

Клієнт, зайшовши на вебсайт будь-якого банку, повинен мати змогу завантажити файл з вичерпною інформацією про повну вартість, умови отримання послуги, ризики для себе тощо.

З вересня запрацюють нові вимоги до реклами та вебсайтів банків

Також на вебсайтах банків мають запрацювати калькулятори для розрахунку витрат за користування споживчим кредитом чи доходів від розміщення коштів на депозит.

Реклама кредитів та депозитів для громадян не повинна ускладнювати візуальне сприйняття інформації про послугу. Також у рекламі обов’язково повинні бути вказані основні характеристики послуги:

  • для кредиту — реальна річна процентна ставка, максимальна сума кредиту та його строк;
  • для депозиту — річна процентна ставка, строк вкладу, валюта та мінімальна сума.

Ці вимоги стосуються телевізійної реклами, радіореклами, реклами на білбордах та на інтернет-банерах. Вимоги не розповсюджуються на рекламу послуг для бізнесу та фізичних осіб-підприємців, а також не застосовуються до іміджевої та категорійної реклами банків.

За неналежне розкриття інформації передбачено штрафні санкції від 50 до 800 НМДГ за кожне порушення.

За інформацією НБУ


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як застосовувати міжнародні договори

Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
12037

Код УКТ ЗЕД: як знайти

Щоб отримати код УКТ ЗЕД онлайн, скористайтеся навігатором від системи «Експертус Головбух» — знайдіть свій код товару за УКТ ЗЕД
52421

Додаток ПП до Податкової декларації з податку на прибуток

У Додатку ПП «Інформація про суми податкових пільг» прибутківці розкривають інформацію про суми податкових пільг, якими скористалися. Пояснимо, як обчислити суму податкової пільги, як заповнити новий додаток та які штрафи загрожують за його неподання
34023

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді