Скачати План-графік податкових перевірок на 2020 рік
Якщо виробничі необоротні активи призначені для використання у господарській діяльності і амортизацію на такі активи у бухобліку протягом періоду тимчасового простою (відсутності господарської діяльності) не припиняють нараховувати, то такі основні засоби будуть амортизуватись у податковому обліку.

Якщо ж виробничі необоротні активи, які призначені для використання в господарській діяльності, виведені з експлуатації у зв'язку з тимчасовим простоєм в поточному місяці та введені в експлуатацію у тому ж місяці, то в податковому обліку і в бухобліку не припиняють нарахувати амортизацію на них за цей період.
Амортизацію не нараховують за період невикористання (експлуатації) виробничих необоротних активів у господарській діяльності у зв'язку з їх консервацією.
Лист ДПС від 21.09.2020 № 3935/ІПК/99-00-05-05-02-06
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення
Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів