Чи нараховувати амортизацію на виробничі ОЗ під час тимчасового простою

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Скачати План-графік податкових перевірок на 2020 рік

Якщо виробничі необоротні активи призначені для використання у господарській діяльності і амортизацію на такі активи у бухобліку протягом періоду тимчасового простою (відсутності господарської діяльності) не припиняють нараховувати, то такі основні засоби будуть амортизуватись у податковому обліку.

Чи нараховувати амортизацію на виробничі ОЗ під час тимчасового простою

Якщо ж виробничі необоротні активи, які призначені для використання в господарській діяльності, виведені з експлуатації у зв'язку з тимчасовим простоєм в поточному місяці та введені в експлуатацію у тому ж місяці, то в податковому обліку і в бухобліку не припиняють нарахувати амортизацію на них за цей період.

Амортизацію не нараховують за період невикористання (експлуатації) виробничих необоротних активів у господарській діяльності у зв'язку з їх консервацією.

Лист ДПС від 21.09.2020 № 3935/ІПК/99-00-05-05-02-06

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
244602

Паливо на підприємстві: особливості списання

Списання палива — складна ділянка бухгалтерського обліку, до якої завжди проявляє цікавість податкова, оскільки знає, що тут майже завжди можна «щось» знайти. У огляді розповімо про норми витрат пального, їхнього застосування, документальне оформлення, подорожні листи, акт списання палива зразок заповнення, проводки
274823

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
304562

Як діяти, якщо виникла пересортиця

Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
9262

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді