26 листопада 2020 Цифрове видавництво Експертус та «Експертус Головбух» запрошують на безплатний вебінар
Лектор: |
 | СЕРДЮК Олена, експерт МСFR Головбух, канд. екон. наук, доцент |
Перед складанням річної фінзвітності інвентаризацію проводять протягом трьох місяців, починаючи з 1 жовтня. Та як її провести, якщо працівники хворіють, звільняються або працюють дистанційно? На усі ці запитання відповімо на вебінарі.
✨ КОЛИ СТАТИ ІДЕАЛЬНИМ БУХГАЛТЕРОМ? ЗАРАЗ! ☝️
Кількість місць обмежена!
Устигніть зареєструватися

ПРОГРАМА
1. Чи можна через COVID-19 не проводити інвентаризацію
2. Що потрібно інвентаризувати
3. Чи можна через карантин перенести строки інвентаризації
4. Чи може директор провести інвентаризацію самостійно
5. Чи можна провести інвентаризацію, якщо МВО захворів або звільняється
6. Чи можна замінити склад інвентаризаційної комісії
7. Як оформити і показати в бухобліку результати інвентаризації
8. Чи нараховувати ПДВ через нестачі

Уряд ухвалив законопроєкт, яким запроваджує подання звітності зі сталого розвитку. Кого стосуватимуться новації та коли вони запрацюють — розповість експерт
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.07.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Подвійне оподаткування — типова проблема міжнародного бізнесу. Уникнути її можна через міжнародні договори про усунення подвійного оподаткування. Тема стає актуальною, якщо маєте справу з нерезидентами, виплачуєте їм доходи (дивіденди, роялті, проценти, дохід від надання послуг), ведете облік в їхніх представництвах чи дочірніх підприємствах, самі здійснюєте бізнес за кордоном. З якими країнами укладені міжнародні договори та як їх застосовувати ― дізнайтеся в цьому огляді
В огляді розповімо про ведення управлінського обліку на підприємстві. Розкриємо також чотири міфи про управлінський облік і дізнаємося, чи необхідний він вашій компанії