⭐️ 5 ЗАВДАНЬ У ГРУДНІ, ЯКІ ЗАОЩАДЯТЬ ПОДАТКИ У 2021 РОЦІ ⭐️
Понад 280 тисяч ФОП і найманих працівників вже успішно оформили одноразову матеріальну допомогу від держави на порталі та в мобільному застосунку Дія. Нагадуємо, заяви прийматимуть до 31 грудня.
Ця новина уже на Facebook, долучайтеся до спільноти бухгалтерів ⏩
Проте є ті, що не змогли оформити допомогу. Одна з причин відмови — основний КВЕД станом на 31.10.2020 не належить до тих, щодо яких діють карантинні обмеження.
Мінцифри не встановлювало перелік КВЕДів, за якими можна отримати державну допомогу. Мінцифра забезпечує технічну частину надання послуги.
Перелік КВЕДів визначив Кабмін.
Якщо основний КВЕД є в переліку та зареєстрований до 31.10.2020 —маєте право на отримання матеріальної допомоги, якщо всі інші умови також виконані.
Перевірити, який КВЕД є основним, можна у ЄДР.
ФОП може самостійно перевірити, коли зареєстровано основний КВЕД, в Електронному кабінеті платника.
Уряд розробив антикризові програми підтримки людей та бізнесу, якщо карантин в Україні посилять. Вони мають допомогти підприємствам і підприємцям подолати наслідки другої хвилі жорсткого карантину. Чи ліберальні нові зміни та яка з них користь бізнесу? Нумо розбиратися!