Затверджено Порядок, що визначає процедуру державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, зокрема через фронт-офіс. Таким є центр надання адмінпослуг, акредитований суб’єкт, що здійснює повноваження лише в частині забезпечення прийняття та видачі документів під час держреєстрації.
Держреєстрація проводиться будь-яким суб’єктом державної реєстрації в межах повноважень, визначених законом, незалежно від місцезнаходження юрособи (крім громадських формувань) або місця проживання фізособи-підприємця, на підставі:
- документів, які подає заявник для держреєстрації;
- судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР) або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби;
- рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку;
- відомостей, внесених до ЄДР держреєстратором відповідно до закону.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Зокрема, заяву та документи для державної реєстрації можна подавати у паперовій або електронній формі (на порталі електронних сервісів після його впровадження). Зміни до установчого документа юридичної особи оформляються шляхом викладення його в новій редакції.
Результати надання адмінпослуг з держреєстрації, рішення держреєстратора за допомогою програмних засобів ведення ЄДР розміщуються на порталі електронних сервісів для доступу до них заявника, знайшовши їх за кодом доступу з метою перегляду, копіювання та друку. На порталі електронних сервісів у день проведення держреєстрації розміщується і виписка з ЄДР.
Новий порядок діє з 12.02.2016.