ДПС оновила Реєстр РРО
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
ДПС наказом від 30.06.2025 № 674 затвердила у новій редакції Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Зміни внесли до наказу ДПС «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» від 21.12.2020 № 744.
У ньому 202 моделі РРО, які дозволені до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена. Попередня редакція Реєстру РРО від 16.05.2025 містила стільки ж моделей.
Раніше податківці наголошували, що оновлення програмного забезпечення окремих РРО жодним чином не свідчить про неможливість використання решти РРО. Зміни до реєстру, за потреби, вносять щокварталу.
Нагадуємо, що суб’єкти господарювання мають застосовувати РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг і надавати споживачам відповідні розрахункові документи на товари чи послуги, які той придбав. Із 01 березня 2025 року діють нові форми чеків.
Робота з РРО: чеки, інтернет-торгівля, перевірки, штрафи
Що потрібно пам’ятати:
- документ не прийматимуть як розрахунковий, у разі відсутності в ньому хоча б одного з обов’язкових реквізитів та недотримання сфери його призначення;
- відображення тих чи інших обов’язкових реквізитів здійснюється з урахуванням конкретних обставин при продажу;
- помилки / неточності в назві товару в чеках, які не призводять до спотворення інформації про розрахункову операцію, не є підставою для недійсності чека.
Якщо програмне забезпечення РРО може виконувати нові вимоги до розрахункових документів, не виникає необхідність його обов’язкового доопрацювання.
Строк між первинною реєстрацією РРО та датою їх виключення з Державного реєстру не може становити менше 7 років. У разі зміни законодавчих вимог до використання РРО виробник (постачальник) зобов’язаний, за наявності технічних можливостей, здійснити доопрацювання РРО.