✍ 7 порад, щоб відзвітувати за ІІ квартал у Розрахунку з ПДФО та ЄСВ
Податківці вживають комплекс заходів щодо впровадження процедури електронного аудиту.
Необхідними передумовами для впровадження процедури е-аудиту для ВПП є:
- встановлення п.85.2 ПКУ обов’язку надання ВПП на запит контролюючого органу в електронній формі передбачених документів.
- затвердження наказом Мінфіну від 15.09.2020 № 561 «Про затвердження Змін до Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки» загальних вимог до надання електронних документів, формату та порядку надання електронних документів.
Порядок надання документів великого платника податків в електронній формі затверджено наказом Мінфіну від 07.11.2011 № 1393.
Електронний аудит платників податків базується на інформації, отриманій від платників податків у вигляді стандартного аудиторського файлу (SAF-T).
SAF-T – це стандартизований формат надання платниками податків бухгалтерської та фінансової інформації в електронному вигляді до податкових органів, що містить експортовані з вихідної системи обліку достовірні дані про наявність та стан активів, власного капіталу та зобов’язань, а також зміни у фінансово-господарському стані платника податків за певний період. Такий файл є легким у використанні та призначений для здійснення заходів податкового контролю із застосовуванням спеціалізованого програмного забезпечення.
За отриманими результатами автоматизованої обробки отриманого файлу відбуватиметься податкова перевірка.
Наказ № 561 набирає чинності з 27.08.2021 року.
За матеріалами Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з ВПП