⚡️ ОСНОВНІ ЗАСОБИ В БУХОБЛІКУ ПІДПРИЄМСТВА ⚡️
Тимчасово, до 01.01.2022 від оподаткування ПДВ звільнені операції з постачання, у тому числі операції з імпорту відходів та брухту чорних і кольорових металів, а також паперу та картону для утилізації (макулатури та відходів) товарної позиції 4707 згідно з УКТ ЗЕД.

Переліки таких відходів та брухту чорних і кольорових металів, затверджені постановою КМУ від 12.01.2011 № 15 (далі — Постанова № 15).
Згідно з Постановою № 15 до цих переліків не належить брухт та відходи дорогоцінних металів.
Тому операції з постачання брухту і відходів дорогоцінних металів, у тому числі, утворених при розбиранні та списанні основних фондів, платники податків повинні нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ.
За інформацією ГУ ДПС у м. Києві
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку