Е-трудові книжки: чи повинен тепер роботодавець роздати працівникам їх паперові книжки

⚡️ Електронні трудові книжки: врахуйте це прямо зараз

З 10.06.2021 змінилися правила обліку трудової діяльності працівника — облік ведуть в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку (далі — реєстр застрахованих осіб). Але паперові трудові книжки не скасували.

Е-трудові книжки: чи повинен тепер роботодавець роздати працівникам їх паперові книжки

Наразі видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, підстав немає. В той же час, відсутні підстави відмовити працівнику у видачі такої трудової книжки на його вимогу. Таку вимогу оформлюйте у вигляді заяви.

В обов’язковому порядку видати наявні трудові книжки працівників повинні будете після того, як ПФУ завершить включати до реєстру застрахованих осіб відсутні відомості про трудову діяльність працівників. На такі роботи визначили п’ять років.

За інформацією Держпраці у Київській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Норми тривалості робочого часу 2025

У статті знайдете календар робочого часу 2025 для 5-денки та 6-денки та іншу доречну інформацію для планування часу, наприклад, про облік робочого час в реаліях воєнного часу
4224

Генератор на підприємстві: облік

У багатьох населених пунктах України знову є проблеми з електрикою через атаки рф. Щоб організувати безперебійну роботу, підприємства використовують дизель-генератори. Покажемо на прикладах, як облікувати генератори, та пояснимо, чи сплачувати екологічний податок за спалювання в генераторі дизельного палива
7352

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
677

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82429

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді