Е-трудові книжки: чи повинен тепер роботодавець роздати працівникам їх паперові книжки

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ Електронні трудові книжки: врахуйте це прямо зараз

З 10.06.2021 змінилися правила обліку трудової діяльності працівника — облік ведуть в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку (далі — реєстр застрахованих осіб). Але паперові трудові книжки не скасували.

Е-трудові книжки: чи повинен тепер роботодавець роздати працівникам їх паперові книжки

Наразі видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, підстав немає. В той же час, відсутні підстави відмовити працівнику у видачі такої трудової книжки на його вимогу. Таку вимогу оформлюйте у вигляді заяви.

В обов’язковому порядку видати наявні трудові книжки працівників повинні будете після того, як ПФУ завершить включати до реєстру застрахованих осіб відсутні відомості про трудову діяльність працівників. На такі роботи визначили п’ять років.

За інформацією Держпраці у Київській області

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Скасування Господарського кодексу з 28.08.2025: які наслідки і що буде далі?

У консультації роз’яснимо, за які новації у видах юросіб, управлінні об’єктами державної та комунальної власності проголосували депутати. Верховна Рада скасувала Господарський кодекс і внесла зміни до низки інших нормативних актів. Проаналізуємо, як це вплине на бізнес
3157

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2025 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
24406

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді