Е-трудові книжки: чи повинен тепер роботодавець роздати працівникам їх паперові книжки

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ Електронні трудові книжки: врахуйте це прямо зараз

З 10.06.2021 змінилися правила обліку трудової діяльності працівника — облік ведуть в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку (далі — реєстр застрахованих осіб). Але паперові трудові книжки не скасували.

Е-трудові книжки: чи повинен тепер роботодавець роздати працівникам їх паперові книжки

Наразі видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, підстав немає. В той же час, відсутні підстави відмовити працівнику у видачі такої трудової книжки на його вимогу. Таку вимогу оформлюйте у вигляді заяви.

В обов’язковому порядку видати наявні трудові книжки працівників повинні будете після того, як ПФУ завершить включати до реєстру застрахованих осіб відсутні відомості про трудову діяльність працівників. На такі роботи визначили п’ять років.

За інформацією Держпраці у Київській області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Фінансова звітність підприємства: як скласти

Фінансова звітність — бухгалтерська звітність, яку зобов’язані подавати всі юрособи, які ведуть облік за національними або міжнародними стандартами обліку та звітності. У консультації експерт підкаже, які моменти врахувати бухгалтеру, щоб фінансова звітність була без помилок
189641

Календар бухгалтера 2026: січень

Щоб вдало почати рік, бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на січень 2026 та податковий календар на січень 2026
25735

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді