Строки сплати авансових внесків з рентної плати

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Фіскальна служба роз’яснила порядок сплати авансових внесків з рентної плати

Фіскальна служба роз’яснила порядок сплати авансових внесків з рентної плати.

Зокрема зазначено, що згідно з пунктом 257.4 Податкового кодексу України (ПК) окремі категорії платників рентної плати (далі — Плата) сплачують у податковому (звітному) періоді до 30 числа кожного місяця авансові внески з Плати у розмірі однієї третини суми податкових зобов’язань з Плати, визначеної у податковій декларації за попередній податковий (звітний) період.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Податкова звітність з Плати за податковий квартал подається протягом 40 днів (пп. 49.18.2 ПК). При цьому граничний термін подання податкової звітності з Плати за І квартал 2015 року припадає на 12 травня.

Отже, зазначений граничний термін подання податкової звітності, а також узгодження платником Плати його податкових зобов’язань за вказаний період настає пізніше ніж граничний термін сплати (29 квітня) авансового внеску з Плати за квітень 2015 року.

Тож платники Плати авансові внески у вигляді однієї третини суми податкових зобов’язань з Плати, визначеної у податковій декларації за І квартал, здійснюють до 30 числа у травні, червні та липні. Такий же порядок розповсюджується на наступні квартали.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image80

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
224

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204238

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24867

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
99

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді