Використання додаткових гарантій для працевлаштування громадян

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Додаткова гарантія стосується як батька, так і матері, але застосовується лише до одного з них

Як роз’яснило Мінсоцполітики, у Порядку надання роботодавцями територіальним органам Державної служби зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, затвердженого його наказом від 16.05.2013 № 271 (далі — Порядок № 271), визначено вичерпний перелік документів, необхідних для підтвердження належності громадян до зазначених категорій осіб.

Відповідно до пункту 2.2 Порядку № 271 додатковими гарантіями може скористатися один із батьків, що має на утриманні дітей (дитину) віком до шести років. Належність до цієї категорії осіб підтверджується копією свідоцтва про народження дитини. У разі відсутності документів такі громадяни не можуть бути включені роботодавцем у розрахунок квоти робочих місць.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Отже, така гарантія стосується як батька, так і матері, але застосовується лише до одного з них. Документального підтвердження, що працюючий другий із батьків не користується додатковою гарантією у сприянні працевлаштуванню, законодавством не передбачено.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image27

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
224

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204238

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24867

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
99

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді