Чергове оновлення Реєстру РРО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ДФС поповнила Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, який містить тепер 128 моделей касової техніки

ДФС поповнила Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, який містить тепер 128 моделей касової техніки (замість 118).

Відповідно, попередній наказ ДФС «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» від 26.12.2014 № 399 визнано таким, що втратив чинність.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Нагадаємо, що Державний реєстр РРО складається з двох частин: перша містить перелік моделей, дозволених до первинної реєстрації в органах ДФС, друга — перелік моделей, первинна реєстрація яких заборонена.

У Державному реєстрі РРО наведено інформацію щодо кожної моделі РРО: назва, версії внутрішнього програмного забезпечення, найменування заявника та виробника, строк первинної реєстрації в органах ДФС, дата і номер рішення про включення до Державного реєстру та головне — сфера застосування відповідного РРО.

Отже, починаючи з 27.04.2015 на території України дозволяється реалізовувати та застосовувати лише ті реєстратори вітчизняного та іноземного виробництва, які включені до зазначеного оновленого реєстру.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image36

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
231

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204243

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24869

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
102

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді