За якими формами звітувати з рентної плати за І квартал

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Податківці рекомендують платникам рентної плати звітувати за чинними формами податкових декларацій (розрахунків), допоки не буде затверджено нову форму

Податківці рекомендують платникам рентної плати звітувати за чинними формами податкових декларацій (розрахунків), допоки не буде затверджено нову форму.

При цьому, зокрема, формою Податкового розрахунку збору за користування радіочастотним ресурсом України, затвердженою наказом ДПА від 24.12.2010 № 1018 (далі Розрахунок), базовим податковим (звітним) періодом передбачено календарний місяць. У той же час платники рентної плати повинні звітувати поквартально.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

У зв’язку з цим спеціалісти ДФС рекомендують:

  • у рядку 2.1 «Нараховано збору усього за звітний місяць» розділу ІІ Розрахунку зазначати зобов’язання за звітний квартал;
  • в колонці 2.1 «Вид документа (ліцензія або дозвіл)» розділу І Розрахунку вказати ліцензію або дозвіл на радіочастотні ресурси тричі. Тобто окремо за січень, лютий, березень у разі дії у відповідному місяці.

У рядку 1 «Податковий період» Розрахунку податківці рекомендують зазначати цифру «3», що означатиме звітування за І квартал.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image92

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
231

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204242

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24869

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
102

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді