Як вберегти підприємство від співпраці з ненадійним контрагентом

UA RU
Редакція «Головбух Контрагенти» запрошує на безплатний вебінар — 17 лютого 2022 року об 11:00

Не хочете проблем — щоразу перевіряйте навіть добре знайомих контрагентів, оцінюйте ризики співпраці з ними так, ніби вперше їх бачите.

ВЗЯТИ УЧАСТЬ ⏩

Як вберегти підприємство від співпраці з ненадійним контрагентом

На вебінарі з’ясуєте, на які критерії звертати увагу, коли вибираєте контрагента. Навчитеся виявляти фінансові та податкові ризики, що впливають на надійність бізнес-партнера. Перевірите надійність підприємств за допомогою сервісу «Головбух Контрагенти».

ПРОГРАМА

1. За якими критеріями перевірити надійність контрагента

2. Як виявити податкові та фінансові ризики у співпраці з контрагентом і дотриматися

  • принципу ділової мети
  • вимоги належної обачності

3. Чи захистить від претензій податківців перевірка контрагента за допомогою відкритих баз даних і комерційних сервісів

4. Як перевірити надійність контрагента через сервіс «Головбух Контрагенти»


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кредиторська заборгованість: види, бухоблік

Експерт пояснив, що таке кредиторська заборгованість підприємства, які її види існують, коли кредиторська заборгованість стає простроченою та як списувати кредиторську заборгованість. А на прикладах проводок показав, як відображати в бухобліку кредиторську заборгованість
146128

Як дізнатися про податковий борг

Платникам податків відомо, що несплата податків у встановлені строки спричиняє податковий борг. Найважливіша інформація про податковий борг ― у консультації
41676

Як перевірити контрагента

Перевірка контрагента зумовлена реаліями ведення бізнесу в Україні. Адже якщо проводите операції із сумнівними контрагентами, ризикуєте, бо податківці можуть визнати ці операції нереальними і донарахувати податків. Щоб не потрапити в халепу, упевніться в надійності потенційного контрагента. Підкажемо, на що зважати
30851

Як організувати документообіг із контрагентами

Одне з головних завдань бухгалтерії — підтвердити кожну операцію відповідними первинними документами. Але що робити, коли первинні документи надходять від контрагентів на підприємство із запізненням? Надамо кілька порад щодо цього.
7029

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді