Лист ДПС від 28.12.2021 р. № 4812/ІПК/99-00-21-03-02-06

⚡️ ОСНОВНІ ЗАСОБИ В БУХОБЛІКУ ПІДПРИЄМСТВА
Операція з ліквідації ОЗ за самостійним рішенням платника податку вважається операцією з постачання товарів та, відповідно, є об’єктом оподаткування ПДВ (пп. 14.1.191 ст. 14 та п. 185.1 ст. 185 ПК).
Якщо на дату здійснення ліквідації ОЗ мають нульову балансову (залишкову) вартість, то базою оподаткування ПДВ буде така нульова вартість.
Утім, якщо при здійсненні ліквідації ОЗ платник податків надасть контролюючому органу відповідний документ про їх знищення, розібрання або перетворення в інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням, то така ліквідація не вважатиметься операцією з постачання товарів і, відповідно, обов’язку щодо нарахування зобов’язань з ПДВ не виникатиме.
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку
У статті знайдете акт приймання-передачі основних засобів, а також приклад його заповнення
Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів