Лист ДПС від 28.12.2021 р. № 4812/ІПК/99-00-21-03-02-06

⚡️ ОСНОВНІ ЗАСОБИ В БУХОБЛІКУ ПІДПРИЄМСТВА
Операція з ліквідації ОЗ за самостійним рішенням платника податку вважається операцією з постачання товарів та, відповідно, є об’єктом оподаткування ПДВ (пп. 14.1.191 ст. 14 та п. 185.1 ст. 185 ПК).
Якщо на дату здійснення ліквідації ОЗ мають нульову балансову (залишкову) вартість, то базою оподаткування ПДВ буде така нульова вартість.
Утім, якщо при здійсненні ліквідації ОЗ платник податків надасть контролюючому органу відповідний документ про їх знищення, розібрання або перетворення в інший спосіб, внаслідок чого вони не можуть використовуватися за первісним призначенням, то така ліквідація не вважатиметься операцією з постачання товарів і, відповідно, обов’язку щодо нарахування зобов’язань з ПДВ не виникатиме.
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
Форма, порядок та строки подання інформації про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан до територіального центру комплектування. Перелік суб’єктів, хто зобов’язаний подавати інформацію про транспорт. Дані, які слід наводити у відомості
Що зламалося — те задокументуйте. Завантажуйте зразок дефектного акта + бланк у Word і приклади для ремонту, будівництва, обліку