Порядком чітко не врегульовали питання необхідності проведення позачергової атестації робочих місць за умовами праці при зміні найменування госпсуб’єкта, зміни власника госпсуб’єкта або його структурного підрозділу (зокрема такі обставини можуть докорінно змінити умови та характер праці).

⚡ ЗВІТНІСТЬ З ПДФО ТА ЄСВ: ПРИКЛАДИ, ЗРАЗКИ, ПОЯСНЕННЯ ⚡
Результати атестації (як вперше проведеної, так і чергової) застосовують при обчисленні стажу, який дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, впродовж 5 років після затвердження її результатів, за умови, якщо впродовж цього часу на даному підприємстві не змінювались докорінно умов і характер праці (виробництво, робота, робоче місце), що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах (п. 4.2 Порядку застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Мінпраці та соцполітики від 18.11.2005 № 383).
У разі докорінної зміни умови і характеру праці для підтвердження права на пенсію за віком на пільгових умовах проводять позачергову атестацію.
За інформацією Держпраці
Маємо рішення для понад 30 проблемних випадків, з якими уже стикнулися ваші колеги під час роботи з е-лікарняними. Консультацію постійно доповнюємо новими відповідями на запитання бухгалтерів. Тож, безсумнівно, у ній знайдете рішення і для своєї робочої ситуації.
1 червня — дедлайн подання Звіту про відповідність резидента Дія Сіті та незалежного висновку. У цій консультації знайдете все, на що треба зважити, аби не втратити правових та податкових преференцій
Безплатно забезпечити працівника спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту (ЗІЗ) на роботі — це обов’язок роботодавця. Правильно відобразити це в обліку — обов’язок бухгалтера. У консультації — як придбати та оформити ЗІЗ, як їх облікувати і списати з різними варіантами оподаткування
Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
Шановні бухгалтери! Запрошуємо вас на святковий марафон безплатних вебінарів, який відбудеться 14—16 липня. Місць обмаль, тому не зволікайте із реєстрацією
Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП