Порядок реєстрації спадкових справ за зверненням переселенців з Криму та зони АТО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Нарешті впорядковано реєстрацію деяких спадкових справ у Спадковому реєстрі

Нарешті впорядковано реєстрацію деяких спадкових справ у Спадковому реєстрі. Метою прийнятого урядом рішення є забезпечення реалізації прав переселенців із зони АТО та Криму на спадкування.

Внесення до Спадкового реєстру відомостей про заведені спадкові справи щодо відповідної категорії осіб здійснюватиметься на підставі заяв, що свідчать про волевиявлення щодо спадкового майна, або вимоги кредиторів. При цьому заявниками можуть бути спадкоємці, виконавці заповіту, особи, заінтересовані в охороні спадкового майна.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

До Спадкового реєстру, зокрема, вноситимуть відомості про:

  • спадкодавця;
  • номер спадкової справи, дату та місце її заведення, місце зберігання;
  • видачу свідоцтва про право на спадщину;
  • визнання свідоцтва про право на спадщину недійсним (вид, дата та номер документа, на підставі якого свідоцтво про право на спадщину визнане недійсним, найменування суду (видавець);
  • реєстратора тощо.

Реєстрація заведених спадкових справ у Спадковому реєстрі здійснюватиметься у день заведення спадкової справи.

Підтвердженням факту внесення до Спадкового реєстру відомостей про заведену спадкову справу слугуватиме витяг про внесення реєстраційного запису про заведену спадкову справу до Реєстру в порядку, визначеному Мін’юстом.

Отримання зі Спадкового реєстру відомостей про заведену спадкову справу також здійснюватиметься у порядку, визначеному Мін’юстом.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image76

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
304

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204286

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24879

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді