Мінфін розробив проєкт постанови, яким пропонують затвердити Порядок ведення Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах (далі — Реєстр).
⚡️ Зміни щодо акцизного податку із 2022 року: Закон № 1914
До зазначеного Реєстру обов’язково вноситимуть відомості про ліцензіатів, місця провадження діяльності із зазначенням адреси (область, район, населений пункт, код згідно з Кодифікатором адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад, вулиця, номер будинку/офісу), дати видачі/анулювання та термін дії відповідних ліцензій.
Також пропонують визначити, що:
- підставою для включення суб’єкта господарювання до Реєстру є рішення ДПС та її територіальних органів про видачу ліцензії на відповідний вид діяльності, регламентовані строки внесення змін до відомостей у реєстрі, зберігання інформації про ліцензії, які анульовані, або термін дії яких закінчився;
- Реєстр розміщатимуть на офіційному вебпорталі ДПС з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Крім того підготували зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального, зокрема хочуть:
- уточнити процедуру внесення до реєстру інформації про анулювання ліцензії (вноситься ДПС та її територіальними органами на підставі рішення про анулювання ліцензії на наступний робочий день), а також зберігання інформації про ліцензії, які анульовані, або термін дії яких закінчився;
- привести у відповідність до норм Положення про ДПС назву центрального органу виконавчої влади, на який поклали обов’язок створення та ведення Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального;
- впровадити Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України ДК 014-97.
У разі прийняття, постанова набере чинності через 60 днів з дня її опублікування.
За інформацією Мінфіну
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів