Орендарів комунального майна в Києві звільнили від орендної плати на період війни: рішення КМДА

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Депутати Київради підтримали зміни до рішення «Про деякі питання комплексної підтримки суб’єктів господарювання міста Києва під час воєнного стану», які передбачають звільнення орендарів комунального майна від орендної плати на час воєнного стану. Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.

Орендарів комунального майна в Києві звільнили від орендної плати на період війни: рішення КМДА

Воєнний стан: на що розраховувати платникам податків

«Рішення передбачає звільнення від орендної плати всіх орендарів комунального майна в місті Києві на період воєнного стану та один місяць після його закінчення. Це має зменшити фінансове навантаження на малий та середній бізнес Києва, зокрема, тих суб’єктів господарювання, яких торкнулися заборони, пов’язані з воєнним станом», — зазначила Марина Хонда.

За словами заступниці голови КМДА, реалізація цього рішення матиме позитивний вплив на ринкове середовище, ринок праці, рівень зайнятості населення.

За інформацією КМДА


Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас і у воєнний час. Відновили випуск електронних продуктів. Наша з вами головна мета — підтримати український бізнес у цей важкий час і зробити все від нас залежне задля спільної Перемоги. Передплачуйте ваші електронні журнали з вагомою знижкою у розмірі 50% на 6 місяців: Головбух, Головбух Агро, Головбух Медицина, а також експертно-правову систему "Експертус Головбух". Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі питання і під час воєнного стану, і після нашої Перемоги.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Будьмо на зв’язку щодня!

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Авансовий звіт на відрядження: як заповнити, приклад і бланк

Авансовий звіт — це документ, що підтверджує витрати працівника у відрядженні чи при господарських закупках. Покажемо, як правильно його скласти, коли подавати, які реквізити обовʼязкові, а також дамо зразки для безпомилкового заповнення
383338

Електронні гроші: як працюють і як їх обліковувати в Україні

Що таке електронні гроші, який їхній вплив на оподаткування, бухгалтерський облік операцій з електронними грошима, чим вони відрізняються від цифрових грошей і криптовалют — ці та інші пов’язані питання у цьому огляді
2477

Фінансовий моніторинг у 2025 році: порогові операції, підозрілі платежі, нові правила

Що слід знати про фінансовий моніторинг при здійсненні своїх платежів, що таке порогові та підозрілі операції, як бути у ситуації відмови банку у проведенні платежу з вимогою довести законність коштів? Які обмеження на перекази між картками фізосіб? Яку інформацію про клієнта бухгалтери-підприємці та аудитори мають передавати до Держфінмоніторингу? Кінцеві бенефіціари — хто це та що буде, якщо про них не повідомити. Ці та пов’язані питання — в огляді експерта
95219

Розрахунково-платіжна відомість працівника: форма, зразок і порядок заповнення

Про розрахунково-платіжну відомість та її призначення розповімо у даній консультації. Також наведемо зразок заповнення розрахунково-платіжної відомості та повідомлення про розміри виплат (розрахункового листка)
64536

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
22965

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді