Як акредитувати іноземну неурядову організацію в Україні

Державну реєстрацію в Україні відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації здійснюють його акредитацією без набуття статусу юрособи.

Як акредитувати іноземну неурядову організацію в Україні

Головне для бухгалтера: зміни, що вплинуть на вашу роботу вже цього місяця

Особливості державної реєстрації громадських формувань в умовах воєнного стану визначає Постанова КМУ від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану».

У Мін’юсті розробили Пам’ятку, як здійснити акредитацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації в Україні.

Для цього подайте такі документи:

  • заява про державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації (форма 7) — обов’язково;
  • копія документа уповноваженого органу іноземної держави, що підтверджує реєстрацію іноземної неурядової організації — обов’язково (наприклад, свідоцтво, виписка тощо);
  • копія установчих документів іноземної неурядової організації — обов’язково (наприклад, статут, положення тощо);
  • рішення уповноваженого органу іноземної неурядової організації про утворення відокремленого підрозділу, представництва, філії іноземної благодійної організації та призначення його керівника — обов’язково;
  • установчий документ (статут, положення), якщо наявність такого передбачена рішенням про утворення відокремленого підрозділу, представництва, філії — не обов’язково;
  • довіреність (нотаріально засвідчена копія) на ім’я керівника відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, оформлена відповідно до законодавства держави, в якій її видано — обов’язково;
  • документ про сплату адміністративного збору, крім іноземних неурядових організацій, звільнених від плати за акредитацію;
  • структура власності — не обов’язково;
  • витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юрособи−нерезидента в країні її місцезнаходження — обов’язково;
  • нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юрособи, — для фізособи−нерезидента та у разі, коли такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру — для фізособи−резидента — не обов’язково.

За інформацією Мінюсту


Для багатьох 24 лютого досі завмерло на календарі, та час невпинний і за вікном вже червень. Знайте, що редакції та експерти поруч, і ми будемо робити все від нас залежне, щоб підтримати вас особисто та економіку України в цілому. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. І хай буде літо!


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
643

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82341

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
88005

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3133

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90661

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді