Як акредитувати іноземну неурядову організацію в Україні

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Державну реєстрацію в Україні відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації здійснюють його акредитацією без набуття статусу юрособи.

Як акредитувати іноземну неурядову організацію в Україні

Головне для бухгалтера: зміни, що вплинуть на вашу роботу вже цього місяця

Особливості державної реєстрації громадських формувань в умовах воєнного стану визначає Постанова КМУ від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану».

У Мін’юсті розробили Пам’ятку, як здійснити акредитацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації в Україні.

Для цього подайте такі документи:

  • заява про державну реєстрацію відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, представництва, філії іноземної благодійної організації (форма 7) — обов’язково;
  • копія документа уповноваженого органу іноземної держави, що підтверджує реєстрацію іноземної неурядової організації — обов’язково (наприклад, свідоцтво, виписка тощо);
  • копія установчих документів іноземної неурядової організації — обов’язково (наприклад, статут, положення тощо);
  • рішення уповноваженого органу іноземної неурядової організації про утворення відокремленого підрозділу, представництва, філії іноземної благодійної організації та призначення його керівника — обов’язково;
  • установчий документ (статут, положення), якщо наявність такого передбачена рішенням про утворення відокремленого підрозділу, представництва, філії — не обов’язково;
  • довіреність (нотаріально засвідчена копія) на ім’я керівника відокремленого підрозділу іноземної неурядової організації, оформлена відповідно до законодавства держави, в якій її видано — обов’язково;
  • документ про сплату адміністративного збору, крім іноземних неурядових організацій, звільнених від плати за акредитацію;
  • структура власності — не обов’язково;
  • витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юрособи−нерезидента в країні її місцезнаходження — обов’язково;
  • нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юрособи, — для фізособи−нерезидента та у разі, коли такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру — для фізособи−резидента — не обов’язково.

За інформацією Мінюсту


Для багатьох 24 лютого досі завмерло на календарі, та час невпинний і за вікном вже червень. Знайте, що редакції та експерти поруч, і ми будемо робити все від нас залежне, щоб підтримати вас особисто та економіку України в цілому. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. І хай буде літо!

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025: що обрати?

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
31707

Доплата до мінімальної заробітної плати 2025: що входить, коли нараховують та приклади розрахунку

Мінімальна зарплата — це важливий показник у роботі бухгалтера. Від її розміру залежать виплати працівникам, а працівникам із низькою зарплатою потрібно провести доплату до розміру мінімалки. Коли та як це правильно зробити, як враховувати місячні, квартальні, річні премії, суми індексації та оплати роботи у нічний час, інші виплати, — розглянемо на прикладах
239851

ФОП на загальній системі 2025: умови перебування та податки

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
718926

Медзаклад отримав кошти від НСЗУ: відображаємо у бухгалтерському обліку

У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку
36491

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді