Працівникам, які стали до роботи після звільнення зі служби, за бажанням в обов’язковому порядку надають відпустку без збереження зарплати тривалістю до 60 календарних днів

Відпустка без збереження заробітної плати за бажанням працівника надається в обов’язковому порядку працівникам, які приступили до роботи після звільнення з військової служби у зв’язку із закінченням особливого періоду або оголошенням демобілізації, — тривалістю до 60 календарних днів (п. 20 ч. 1 статті 25 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР; далі — Закон про відпустки).
Період, протягом якого особа перебувала у відпустці без збереження заробітної плати, передбаченій пунктом 20 частини 1 статті 25 Закону про відпустки, включають до страхового стажу (абз 6 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» від 09.07.2003 № 1058-IV).
За інформацією Держпраці
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Розповімо, чому вигідно провести інвентаризацію до 31 грудня поточного року
У консультації про те, скільки добових можна виплатити, чим обґрунтувати підвищені добові та як оподатковувати добові, що нараховані понад податкову норму
Роботодавці мають добру традицію дарувати своїм працівникам та їхнім дітям подарунки у негрошовій формі, особливо — напередодні зимових свят. Розберемо, які особливості оподаткування подарунків працівникам у натуральній формі
Як рахувати тривалість відпустки, коли вона містить святкові і неробочі дні. Як показати їх, а також звичайні вихідні у табелі обліку робочого часу, чи треба оплачувати вихідні, святкові і неробочі дні у відпустці – відповімо на ці питання