Транспортний податок обчислюйте за період із 1 січня звітного року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік легкового автомобіля досяг (досягне) п’яти років

Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 Податкового кодексу України (ПК) є об’єктами оподаткування.
Об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі:
- з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно);
- середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної зарплати, встановленої законом на 1 січня звітного року (пп. 267.2.1 ПК).
Платники податку — юрособи самостійно:
- обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року;
- подають до ДПС за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію з транспортного податку з розбивкою річної суми рівними частками поквартально — не пізніше 20 лютого цього ж року.
Якщо упродовж звітного року сплив п’ятирічний вік легкового авто, податок сплачуйте за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, у якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років (пп. 267.6.7 ПК).
За інформацією ДПС у Дніпропетровській області
Як заповнити декларацію з туристичного збору: покроковий алгоритм, зразок заповнення й підказки, щоб уникнути помилок і подати все правильно з першого разу
За якою ставкою справляти туристичний збір 2026, чи подавати декларацію, якщо діяльність не проводилася, які документи підтверджують звільнення від сплати туристичного збору, чи може туристичний збір сплатити туроператор, як бути з туристичним збором платнику єдиного податку — в огляді
Придбали вартісний автомобіль класу «люкс»? Тоді готуйтеся подавати декларацію з транспортного податку. Хто подає, який граничний термін подання податкової декларації з транспортного податку у 2026 році, як заповнити декларацію — розповість експерт
Вимоги до договору оренди земельної ділянки. Розмір орендної плати. Податкові наслідки виплати орендної плати. Приклади розрахунку суми орендної плати до виплати орендодавцеві та суми податків. Заповнення Додатка 4ДФ Податкового розрахунку у разі виплати орендної плати
Підприємство уклало сервітут із Державним науково-дослідним інститутом. На виконання умов цього договору сторони підписали акт приймання-передачі об’єкта сервітуту. Як підприємству, користувачу сервітутом, відображати щомісячну оплату (затрати) за таким договором?