Ведення паперових трудових книжок на сьогодні здійснюють за бажанням працівників. Фахівці Держпраці розповіли про виправлення неправильного або неточного запису в трудовій книжці

Облік трудової діяльності працівника здійснюють в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-VI (ст. 48 Кодексу законів про працю України).
На вимогу працівника, якого вперше приймаєте на роботу, трудову книжку оформляйте в обов’язковому порядку не пізніше п’яти днів після прийняття на роботу.
На вимогу працівника зобов’язані вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.
У разі виявлення неправильного або неточного запису відомостей про роботу, переведення, а також про нагородження та заохочення тощо, виправлення виконує власником або уповноважений ним орган, де зроблений відповідний запис.
Власник або уповноважений ним орган за новим місцем роботи зобов’язаний надати працівнику в цьому необхідну допомогу.
Якщо підприємство, яке зробило неправильний або неточний запис, ліквідоване, відповідний запис робить правонаступник і засвідчує печаткою, а в разі його відсутності – вище стояча організація, якій підпорядковане підприємство. У разі його відсутності – облархів, держархівом м.Києва, держархів м.Севастополя і держархів при Раді Міністрів Криму.
За інформацією Держпраці
Пригадаємо основні правила, за якими складають зведені податкові накладні. Підкажемо, коли замість звичайних податкових накладних можна оформити одну зведену, і чи не буде порушенням, якщо оформите зведену податкову накладну на ритмічні постачання лише в якомусь окремому звітному періоді, а в інші складатимете за правилом першої події
У положенні про преміювання фіксують, за які досягнення й у якому порядку працівники отримують премії. Такий документ захищає роботодавця і пояснює працівнику, коли чекати додаткової оплати. У статті — структура положення, обов’язкові формулювання, типові помилки та зразок на 2025 рік
Авансовий звіт — це документ, що підтверджує витрати працівника у відрядженні чи при господарських закупках. Покажемо, як правильно його скласти, коли подавати, які реквізити обовʼязкові, а також дамо зразки для безпомилкового заповнення
У статті поради, які допоможуть юрособам, які мають власні або орендовані потужності з перероблення молочної сировини та отримання молочної продукції, подавати щомісяця форму 13-заг без помилок
Що таке річний перерахунок ПДФО, коли перерахунок ПДФО в кінці року обов’язковий, причини його необхідності, як провести річний перерахунок ПДФО, річний перерахунок ПДФО 2025 (приклад) — у консультації