На митниці вже не вимагатимуть доказів утилізації тари імпортних товарів

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Починаючи із 26.03.2015, не застосовуються положення Порядку здійснення митного оформлення імпортних товарів у тарі і пакувальних матеріалах

Починаючи із 26.03.2015, не застосовуються положення Порядку здійснення митного оформлення імпортних товарів у тарі і пакувальних матеріалах, затвердженого наказом Мінекономіки, Мінприроди і ДМС від 30.07.2009 № 789/414/709, та листа МДЗ від 18.02.2014 № 4160/7/99-99-24-01-06-17.

Адже саме з цієї дати, як звернула увагу ДФС, утратила чинність постанова КМУ «Про впровадження системи збирання, сортування, транспортування, переробки та утилізації відходів як вторинної сировини» від 26.07.2001 № 915.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Тож тепер митне оформлення товарів здійснюватиметься без обов’язкової наявності на митній декларації особистої печатки держекоінспектора «Ввіз дозволено». Остання ж проставлялася лише за наявності підтверджуючих документів щодо самостійного приймання та утилізації використаних тари і пакувальних матеріалів, у яких надходять товари, що підлягають митному оформленню в режимі імпорту.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image55

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
428

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204325

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді