Державна фіскальна служба нагадала правила відновлення втрачених документів із виплати заробітної плати.
Так, у разі зникнення або знищення первинних документів, облікових регістрів і звітів керівник підприємства має:
- письмово повідомити про це правоохоронні органи;
- наказом призначити комісію для встановлення переліку відсутніх документів та розслідування причин їх зникнення або знищення. Для участі в роботі комісії запрошуються представники слідчих органів, охорони і державного пожежного нагляду.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Результати роботи комісії оформляються актом, який затверджується керівником підприємства. Копія акта надсилається органу, у сфері управління якого перебуває підприємство, а також державній податковій інспекції в 10-денний строк.
Водночас при втраті, пошкодженні або достроковому знищенні первинних документів, платник податків зобов’язаний у 5-денний строк з дня такої події повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому для подання податкової звітності. А саме:
- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
- поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі.
Відновити утрачені документи платник податків має протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до контролюючого органу.