У зв’язку з набранням з 1 січня 2016 року чинності нової редакції Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV змінено процедуру державної реєстрації юридичної особи. Зокрема, виключено норму щодо повернення другого примірника установчого документа (положення, статут, зміни до статуту тощо) з відміткою державного реєстратора.
Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації СБУ від 13.01.2005 № 3, встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Відтак, з урахуванням відсутності нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС змушений тимчасово зупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016.
Після отримання відповідних роз’яснень на офіційні запити ДФС буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище підприємств.