Чи повідомляти контролюючий орган про отримання посилених сертифікатів відкритих ключів на посадових осіб

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У разі подання платником податку на додану вартість до контролюючого органу нових посилених сертифікатів електронного цифрового підпису посадових осіб, яким делеговано права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування, такому платнику потрібно подати Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису

Відповідно до умов договору про визнання електронних документів, визначеного Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (далі — Інструкція), платник податків зобов’язаний для накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) на податкові документи в електронному вигляді при їх передачі до контролюючого органу використовувати особистий ключ, відповідно якому посилений сертифікат відкритого ключа надано платником податків до контролюючого органу разом із договором (п 1.2 розд. 3 додатку 1 до Інструкції).

Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів (розд. 6 додатку 1 до Інструкції).

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Відповідно до пункту 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі, платник податку отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає контролюючому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку:

  • першим — електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;
  • другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника податку (за наявності).

У разі подання платником податку на додану вартість до контролюючого органу нових посилених сертифікатів електронного цифрового підпису посадових осіб, яким делеговано права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування, такому платнику потрібно подати Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису.

Повідомлення формується та надсилається платником податків для виконання на адресу Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС України. Усі реквізити повідомлення обов’язкові для заповнення. У випадку їх відсутності Повідомлення для виконання не приймається.

При цьому обмеження щодо кількості посадових осіб платника, яким може бути делеговано права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування, не встановлено.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image82

Статті за темою

Усі статті за темою

Суміщення посад: як оформити і скільки платити

Коли підприємство розширює обсяги роботи, то спершу орієнтується на тих працівників, які вже на нього працюють. Оформити додаткову роботу можна по-різному: внутрішнє сумісництво, премії за інтенсивність, а є ще варіант — суміщення посад. Що таке суміщення, в чому його відмінність від внутрішнього сумісництва та виконання роботи тимчасово відсутнього працівника, як оформити суміщення посад — розповімо в огляді
157827

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді