Чи повідомляти контролюючий орган про отримання посилених сертифікатів відкритих ключів на посадових осіб

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У разі подання платником податку на додану вартість до контролюючого органу нових посилених сертифікатів електронного цифрового підпису посадових осіб, яким делеговано права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування, такому платнику потрібно подати Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису

Відповідно до умов договору про визнання електронних документів, визначеного Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (далі — Інструкція), платник податків зобов’язаний для накладання електронного цифрового підпису (ЕЦП) на податкові документи в електронному вигляді при їх передачі до контролюючого органу використовувати особистий ключ, відповідно якому посилений сертифікат відкритого ключа надано платником податків до контролюючого органу разом із договором (п 1.2 розд. 3 додатку 1 до Інструкції).

Договір діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати ЕЦП, цей договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів (розд. 6 додатку 1 до Інструкції).

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Відповідно до пункту 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246, для делегування права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування іншій посадовій особі, платник податку отримує засоби електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів для такої особи та подає контролюючому органові за місцем реєстрації посилені сертифікати електронного цифрового підпису зазначеної особи. У такому разі електронні цифрові підписи посадових осіб платника податку накладаються у такому порядку:

  • першим — електронний цифровий підпис посадової особи, якій делеговано право підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування;
  • другим — електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки платника податку (за наявності).

У разі подання платником податку на додану вартість до контролюючого органу нових посилених сертифікатів електронного цифрового підпису посадових осіб, яким делеговано права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування, такому платнику потрібно подати Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису.

Повідомлення формується та надсилається платником податків для виконання на адресу Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС України. Усі реквізити повідомлення обов’язкові для заповнення. У випадку їх відсутності Повідомлення для виконання не приймається.

При цьому обмеження щодо кількості посадових осіб платника, яким може бути делеговано права підпису податкової накладної та/або розрахунку коригування, не встановлено.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Річний перерахунок ПДВ

Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
84922

Форми документів для проведення інвентаризації та обліку її результатів

Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
91974

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
10287

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39200

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді