Проведення податковим агентом річного перерахунку ПДФО з доходів працівників за 2014 рік

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Основною метою проведення річного перерахунку є перевірка правильності формування (нарахування) місячних оподатковуваних доходів у вигляді заробітної плати

Основною метою проведення річного перерахунку є перевірка правильності формування (нарахування) місячних оподатковуваних доходів у вигляді заробітної плати та виявлення доходів, які підлягають додатковому оподаткуванню за ставкою 17 %.

Податковим агентам при проведенні річного перерахунку за 2014 рік слід перевірити правильність формування місячних оподатковуваних доходів (встановити правильно чи ні щомісячно нараховувалася заробітна плата), застосування до зарплати певних працівників податкової соціальної пільги та правильність застосування ставок ПДФО (15 % та 17 %) з нарахованих доходів.

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

Відповідно до підпункту 169.4.2 Податкового кодексу України (ПК), роботодавець платника податку зобов'язаний здійснити перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику податку у вигляді заробітної плати, а також суми наданої податкової соціальної пільги.

Випадки та строки проведення перерахунку визначені цим же підпунктом ПК, а саме:

а) за наслідками кожного звітного податкового року під час нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року;

б) під час проведення розрахунку за останній місяць застосування податкової соціальної пільги у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника податку або у випадках, визначених підпунктом 169.2.3 ПК;

в) під час проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем.

Річний перерахунок обов’язково провадити з урахуванням вимог пункту 167.1 ПК, згідно з яким якщо база оподаткування, визначена з урахуванням норм пункту 164.6 ПК, в календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року (у 2014 році — 1218 грн.)., до суми такого перевищення застосовується ставка 17%.

У 2014 році ставка ПДФО у розмірі 17% застосовувалась до доходів, у тому числі заробітної плати, що перевищували 12180 грн. (1218 грн. х 10).

додаток

👇 Святкова пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Подарунки працівникам: оподаткування

Роботодавці мають добру традицію дарувати своїм працівникам та їхнім дітям подарунки у негрошовій формі, особливо — напередодні зимових свят. Розберемо, які особливості оподаткування подарунків працівникам у натуральній формі
11854

Вихідні у відпустці: оплачуємо і табелюємо

Як рахувати тривалість відпустки, коли вона містить святкові і неробочі дні. Як показати їх, а також звичайні вихідні у табелі обліку робочого часу, чи треба оплачувати вихідні, святкові і неробочі дні у відпустці – відповімо на ці питання
45952

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді