Мін’юст вніс зміни до свого наказу від 22.02.2012 № 296/5, яким затверджено Порядок вчинення нотаріальних дій.
Згідно з внесеними змінами дописки, закреслені слова чи інші виправлення, які є в документах, що подаються для вчинення нотаріальних дій, повинні бути затверджені підписом відповідної посадової особи і печаткою установи, підприємства або організації (у разі її наявності).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Допускається порядок скріплення порваних документів двох і більше окремих аркушів у спосіб, що унеможливлює їх роз’єднання без порушення цілісності, підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі її наявності).
Також юридична особа, яка не має печатки, засвідчує копію документа, виданого такою юридичною особою, на бланку юридичної особи відміткою про те, що оригінал документа міститься в справах юридичної особи, яка видала документ.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
