Змінилися форми реєстраційних документів для отримання електронних ключів

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Головне управління ДФС у м. Києві інформує, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України від 11.11.2014 №33 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, які набули чинності 24 листопада 2014 року.

Нові форми реєстраційних документів можна завантажити на інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС України.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Звертаємо увагу, що вищезазначеним наказом ДФС України також затверджено окрему форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено).

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Штраф за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної

ПДВ, безумовно, є найбільш штрафонебезпечним податком, що вимагає складного обліку та адміністрування. У цьому огляді ми розглянемо можливі штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкових накладних або коригування розрахунків
71435

Лікарняний під час відпустки: як перерахувати виплати і показати в Об’єднаній звітності

Якщо хвороба заскочила працівника зненацька під час його щорічної відпустки, оплатіть листок непрацездатності. Залишок щорічної відпустки він може використати після закінчення лікарняного або перенести на інший період. Як документально оформити ці події та показати в Об’єднаній звітності, розповів експерт
38

Незароблені відпускні: як відобразити відрахування в Об’єднаній звітності 2025

Працівник звільняється, не відпрацювавши робочого року, за який вже використав щорічну відпустку. За яких умов можна відрахувати незароблені відпускні? Як показати відрахування у звітності? Відповіді — у статті
38

Штатний розпис 2025: чи потрібно складати після скасування Господарського кодексу

Штатний розпис — постійний гість у кабінеті бухгалтера, адже це обов’язковий локальний акт. Складати його скеровувала стаття 64 Господарського кодексу. Але що буде зі штатним розписом після 28 серпня 2025 року, коли Господарський кодекс піде в архів? Час прощатися? Розбираємося
79604

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді