Змінилися форми реєстраційних документів для отримання електронних ключів

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису

Головне управління ДФС у м. Києві інформує, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України від 11.11.2014 №33 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, які набули чинності 24 листопада 2014 року.

Нові форми реєстраційних документів можна завантажити на інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС України.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Звертаємо увагу, що вищезазначеним наказом ДФС України також затверджено окрему форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено).

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image39

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді.
38473

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144311

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді