Уряд вніс зміни до Порядку компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою КМУ від 15.04.2013 № 347 (далі — Порядок № 347).
Зокрема передбачено, що Порядок № 347 не розповсюджується на бюджетні установи.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Змінено строки перерахування коштів на рахунок роботодавця. Кошти мають надійти до 30 числа місяця, наступного за місяцем подання звітності з ЄСВ. Раніше кошти перераховували до 30 числа місяця, наступного за звітним.
У новій редакції викладено додаток до заяви про працевлаштування безробітного. У ньому також зазначатимуть відсоток ЄСВ.
Також у новій редакції викладено Перелік пріоритетних видів економічної діяльності для створення нових робочих місць суб’єктами малого підприємництва. Серед іншого до нього додано виробництво:
- кухонних меблів;
- інших меблів;
- взуття;
- робочого одягу.
Постанова набирає чинності з дня офіційного опублікування.
