Із 1 вересня зросте мінімальний розмір допомоги з безробіття для осіб, страховий стаж яких протягом року, до надання їм статусу безробітних, складає не менше шести місяців
Із 1 вересня зросте мінімальний розмір допомоги з безробіття для осіб, страховий стаж яких протягом року, до надання їм статусу безробітних, складає не менше шести місяців.
Мінімальний розмір допомоги дорівнюватиме 80% прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що складає 974,41 грн. На такому рівні його зафіксували до 31.12.2014 року.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Мінімальний розмір допомоги з безробіття для осіб, зазначених у частині другій статті 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» від 02.03.2000 № 1533-ІІІ, залишається незмінним — 544 грн.
Постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування та застосовується з 1 вересня 2014 року.
Розповімо, чому вигідно провести інвентаризацію до 31 грудня поточного року
У консультації про те, скільки добових можна виплатити, чим обґрунтувати підвищені добові та як оподатковувати добові, що нараховані понад податкову норму
Роботодавці мають добру традицію дарувати своїм працівникам та їхнім дітям подарунки у негрошовій формі, особливо — напередодні зимових свят. Розберемо, які особливості оподаткування подарунків працівникам у натуральній формі
Як рахувати тривалість відпустки, коли вона містить святкові і неробочі дні. Як показати їх, а також звичайні вихідні у табелі обліку робочого часу, чи треба оплачувати вихідні, святкові і неробочі дні у відпустці – відповімо на ці питання
Держстат оприлюднив індекс інфляції за жовтень 2026. У статті знайдете актуальний індекс інфляції та індекс споживчих цін 2026 у таблицях