За якими критеріями та як часто перевірятимуть надавачів послуг електронного цифрового підпису

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Уряд затвердив критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері послуг електронного цифрового підпису

Уряд затвердив критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері послуг електронного цифрового підпису (далі — ЕЦП). До них відносять:

  • вид послуги електронного цифрового підпису;
  • порушення вимог законодавства щодо провадження госпдіяльності у зазначеній сфері.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

На підставі зазначених критеріїв для відповідних суб’єктів господарювання встановлюються 3 ступені ризику (високий, середній і незначний) та визначається періодичність проведення планових перевірок таких суб’єктів Адміністрацією Держспецзв’язку.

Так до суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику належать суб’єкти у сфері послуг ЕЦП, які обслуговують посилені сертифікати відкритих ключів. Суб’єктами господарювання із середнім та незначним ступенем ризику є суб’єкти, діяльність яких у сфері послуг ЕЦП пов’язана з обслуговуванням звичайних сертифікатів відкритих ключів. Це за умови, що стосовно перших не проводилися перевірки або вони за результатами останньої перевірки допустили порушення вимог законодавства щодо провадження господарської діяльності у зазначеній сфері. Що стосується других — за результатами останньої перевірки не виявлено жодних порушень вимог законодавства щодо провадження діяльності у сфері ЕЦП.

Самі планові перевірки суб’єктів господарювання у сфері послуг ЕЦП, проводяться не частіше ніж один раз на:

  • рік (з високим ступенем ризику);
  • 3 роки (із середнім ступенем ризику);
  • 5 років (з незначним ступенем ризику).

Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image51

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП: призначення, оформлення та приклади заповнення

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
38516

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144376

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді