Держаудит інспектуватиме за новим порядком

Уряд оновив порядок інспектування Державною аудиторською службою.

perev_1101.jpg

Національна сертифікація головбуха медичного КНП — 2024

Кабмін постановою від 08.10.2022 № 1123 вніс змін до Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, який він затвердив постановою від 20.04.2006 № 550 (далі — Порядок № 550).

Під час підготовки до ревізії посадові особи органу державного фінансового контролю складатимуть програму ревізії. Вона міститиме найменування об’єкта контролю, тему, період та питання, що підлягають ревізії. Під час ревізії до програми можуть вносити зміни у порядку її затвердження.

За потреби змінити період, що підлягає ревізії, до програми ревізії вносять відповідні зміни (після внесення в установленому порядку змін до плану проведення заходів державного фінконтролю або отримання відповідного рішення суду за проведення позапланової виїзної ревізії). Нове направлення не оформлюють.

Посадова особа органу державного фінконтролю, яка проводить ревізію, надає на вимогу керівника об’єкта контролю чи його заступника копію програми ревізії.

Щоб з’ясувати окремі обставини фінансово-господарської діяльності об’єкта контролю, посадові особи органу державного фінконтролю можуть вимагати та одержувати письмові пояснення від працівників об’єкта контролю, а також інформацію від інших осіб.

Якщо упродовж трьох робочих днів з дня отримання переліку запитань працівник об’єкта контролю не надасть письмових пояснень чи відмовиться їх надати, цей факт зазначають в акті ревізії.

У разі зупинення планової виїзної ревізії унаслідок дії непереборної сили, введення воєнного або надзвичайного стану на території України чи в окремих її місцевостях ревізію необхідно завершити впродовж 60 робочих днів після припинення дії непереборної сили чи скасування воєнного або надзвичайного стану.

Крім того, Порядок № 550 доповнили новими розділами:

  1. Особливості проведення ревізії об’єктів контролю, до складу яких входять відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи.
  2. Особливості складення документів в електронній формі та проведення ревізій за документами, складеними в електронній формі.

За інформацією Урядового порталу

 

Безплатний вебінар для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Компонентний облік основних засобів у КНП

Буває, у КНП необхідно відремонтувати, замінити обладнання абощо, але в бухобліку воно не значиться, оскільки є компонентом іншого ОЗ. Вихід із ситуації для бухгалтера медзакладу — у статті
41

Як КНП здавати в оренду своє майно

Здебільшого в медичних підприємств є приміщення, які вони фактично не використовують. Та в них є вибір: або й надалі тягнути за собою цей зайвий тягар, або подумати про те, як цю площу ефективно використовувати. Як один із варіантів — її можна здати в оренду. У статті відповідаємо на найбільш поширені запитання
5449

«Пакунок малюка»: облік

Щоб підтримати сім’ї, у яких народилася дитина, держава запровадила одноразову допомогу «пакунок малюка». Алгоритми, зразки документів і проведень допоможуть правильно організувати й вести облік «пакунків малюка» в пологових будинках
161

Як КНП врятувати неприбутковий статус: рецепти ДПС

Податкове законодавство лише кількома пунктами описує загальні вимоги, що їх мають дотримувати КНП, щоб не втратити неприбутковий статус. Натомість контролери вельми прискіпливі в питаннях правомірності операцій. Але тепер матимете статтю-шпаргалку, яка підказуватиме, як здійснювати операції так, щоб податківці не виключили медзак¬лад зі складу неприбутківців
7058

Брухт чорних/кольорових металів у медзакладі

Медзаклади можуть підзаробити, продавши брухт після ліквідації ОЗ. Але продаж брухту має свої податково-облікові наслідки. Стаття підкаже, на який брухт поширюється ПДВ-пільга, як скласти податкову накладну на продаж брухту, коли нараховувати компенсуючі ПДВ-зобов’язання та як показати ці операції у звітності й обліку
6797

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді