Держстат підготував роз’яснення щодо показників форми державного статистичного спостереження № 1-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства» від 01.09.2023 № 19.1.2-12/21-23
Фінзвітність за таксономією МСФЗ: де брати інформацію для складання
Роз'яснення Держстату від 01.09.2023 № 19.1.2-12/21-23
Методологія складання показників, які містить форма № 1-підприємництво (річна), базується на вимогах Регламенту ЄС від 30.07.2020 № 2020/1197.
Держстат роз’яснив правила заповнення показників щодо:
- структурних змін та інших подій, що відбулися на підприємстві у звітному році (розділ 1 форми № 1-підприємництво (річна));
- зовнішньоекономічної діяльності у звітному році (розділ 2);
- розподілу основних показників за видами економічної діяльності (розділ 3);
- розподілу матеріальних витрат і витрат на оплату послуг, використаних у виробництві продукції (товарів, послуг), за видами продукції (уключаючи послуги) (розділ 4);
- інших показників (розділ 5);
- кількості працівників та відпрацьованого часу (розділ 6);
- виробничих запасів (розділ 7);
- наявності та руху необоротних активів, амортизації (розділ 8);
- розподілу капітальних інвестицій за видами активів (підрозділ 9.1);
- ПДВ за окремими видами активів (підрозділ 9.2);
- діяльності місцевих одиниць (розділ 10).
Роз'яснення щодо показників форми державного статистичного спостереження № 1-підприємництво (річна) «Структурне обстеження підприємства» від 13.10.2022 № 19.1.2-12/41-22 є недійсними з 01.01.2024.
Подання електронної звітності давно стало звичною справою для багатьох бухгалтерів. Адже електронне звітування має багато переваг, здебільшого у плані економії часу. Але є й особливості, про які треба пам’ятати. Також розповімо про те, яких технічних помилок може припуститися платник податку, коли складає звіт
14 вересня 2024 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на 2025 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 12000. Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Реєстрація ФОП є важливим кроком для тих, хто планує розвивати свій бізнес в Україні. Ця процедура містить кілька етапів, як-от підготовку документів, подання заяви та отримання відповідних дозволів. Після успішної реєстрації ФОП отримує право провадити підприємницьку діяльність, а також користується низкою податкових та правових переваг. Важливо дотримати всіх вимог, щоб провести успішну реєстрацію ФОП
Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Про відображення земельних ділянок в обліку, їхню інвентаризацію піде мова в цій консультації
Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
Чи може ФОП мати найманих працівників? Так, фізособи-підприємці можуть мати найманих працівників. Відповідно, вони мусять нараховувати і виплачувати зарплату, платити з неї податки. Розглянемо, як це правильно робити і якими документами оформлювати