Коли такий статус з’явився, роботодавець формує на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (ПФУ) заяву-розрахунок на фінансування відповідного виду допомоги та надсилає її до ПФУ.
Після опрацювання заяви-розрахунку ПФУ направляє кошти роботодавцю на спеціальний рахунок для зарахування страхових виплат.
Після отримання цих коштів роботодавець виплачує їх застрахованій особі.
За інформацією Пенсійного фонду України
Урядовці запропонували компенсувати витрати на допоміжні засоби, які підприємства закуповують, щоб облаштовувати робочі місця для новоприйнятих працівників з інвалідністю. Хто з роботодавців може отримати компенсацію, на яких умовах і які документи підготувати, пояснює експерт