Відповідно до чинного законодавства всі складені примірники податкової накладної має підписувати особа, уповноважена платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та мають скріплюватися печаткою такого платника податку — продавця
Відповідно до чинного законодавства всі складені примірники податкової накладної має підписувати особа, уповноважена платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та мають скріплюватися печаткою такого платника податку — продавця.
Для цього наказом по підприємству керівник затверджує перелік осіб, яких уповноважує від імені юридичної особи (підприємства) здійснювати господарські операції (поставку товарів, послуг) та підписувати первинні документи і податкові накладні. Наказ доводиться до відома працівників під особистий підпис.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Разом з тим податкову накладну не підписує покупець товарів/послуг і не скріплює своєю печаткою.
Військовий збір — це обов’язковий платіж із зарплати, який спрямовують на фінансування ЗСУ. Який військовий збір у 2025 році, як його утримувати, хто є платником, які об’єкти оподаткування, звітність і штрафи — читайте в огляді
Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
Який мінімальний розмір аліментів у 2025 році? Як їх обліковувати, оподатковувати, документувати? У консультації — актуальні суми, приклади оформлення та нюанси відповідальності за несплату аліментів
Платники ПДВ мають вчасно реєструвати податкові накладні навіть під час воєнного стану. Як правильно скласти податкову накладну за новою формою 2025 — у консультації з прикладами та зразками для скачування
Бухгалтерська довідка виручає, коли бракує первинних документів, затримується контрагент або потрібно пояснити помилку. Мінфін уточнив, коли можна її складати, а ми зібрали готові зразки для типових ситуацій