Затверджено новий Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами. Він фактично не відрізняється від майже однойменного Порядку, затвердженого наказом МДЗ від 25.12.2013 № 848, який у зв’язку з цим скасовується.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Проте новий Порядок більш деталізує підстави, за яких контролюючий орган залишає скаргу без розгляду повністю або частково. А саме — у разі, якщо:
- скаргу не підписано особою, яка подала скаргу, чи її представником або до скарги не додано належно оформлених та завірених документів, які підтверджують повноваження представника на її підписання;
- скаргу подано з пропуском строку в 10 календарних днів, за винятком окремих випадків;
- скарга надійшла до контролюючого органу, що не уповноважений її розглядати;
- до прийняття рішення за скаргою від платника податків, який її подав, надійшла заява про її відкликання (відмову від скарги) повністю чи частково;
- платник податків оскаржив до суду рішення контролюючого органу;
- платник податків раніше подав скаргу з цього самого питання до контролюючого органу.
Також уточнено, що скарги у письмовій формі на рішення ДПІ подаються до контролюючих органів у місті Києві та областях, міжрегіональних територіальних органів. А на рішення останніх та митниць — до ДФС.
Новий Порядок діятиме з дня офіційного опублікування цього Наказу.