Умови проведення інвентаризації під час податкової перевірки

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Проведення інвентаризації — обов’язок кожного підприємства для забезпечення підтвердження даних бухобліку та фінзвітності

Умови проведення інвентаризації під час податкової перевірки

Національна сертифікація бухгалтерів — 2025

Податківці мають право вимагати під час проведення перевірок від платників, що перевіряють, провести інвентаризацію основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, коштів, зняття залишків товарно-матеріальних цінностей, готівки з використанням інформації та документів щодо результатів такої інвентаризації за наслідками таких перевірок або під час наступних заходів податкового контролю (пп. 20.1.9 Податкового кодексу України; далі — ПК).

Проведення інвентаризації є обов’язковим, зокрема, на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації. У цих випадках інвентаризація має розпочатися у термін та в обсязі, зазначених у такому документі, але не раніше дня отримання його підприємством (абз. 6 п. 7 розд. І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879).

Вимогу про проведення інвентаризації надсилають (вручають) платнику у порядку, визначеному статтею 42 ПК.

За інформацією ДПС у Сумській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Головне для бухгалтера в липні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у липні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники і найважливіші новини, які вплинуть на роботу бухгалтера у липні. Ми постійно актуалізуємо дані в огляді. Роботи, як завжди, багато, але разом ми впораємось! Стежте за оновленнями і листами від Експертно-правової системи «Експертус Головбух» , щоби не пропустити важливе для себе
629

Продаж корпоративних прав 2025

Бізнесом володіють через корпоративні права. Контроль, дивіденди, управління — це те, що вони забезпечують. Однак від них вирішили позбутися. Як оподатковується продаж корпоративних прав? На яких рахунках відображаються корпоративні права? Особливості продажу в учасників ТОВ, повідомлення про зміни у кінцевих бенефіціарах, юридичне оформлення та інвестиційний прибуток у фізосіб. Про все це — у консультації
51291

Консалтингові послуги: документальне оформлення, облік, оподаткування

Порада у веденні бізнесу може йти на вагу золота. Радитися доводиться з різних питань: юридичних, податкових, бухгалтерських, маркетингових, управлінських і не тільки. Як відкрити бізнес, як оптимізувати податки, як забезпечити збут товару, як документально все оформити. Без ефективного вирішення цих питань бізнес швидко може зійти нанівець. Про консалтингові послуги в Україні розповімо у консультації
21385

Проводимо дисконтування заборгованості

Дисконтування з’явилося у практиці бухгалтерів порівняно недавно — після змін у НП(С)БО. Що це таке, як визначити ставку дисконту, як впливає на податки та як обліковувати — зібрали пояснення й приклади. Також розповідаємо, коли дисконтування не потрібне
133762

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
115505

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді